نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7143
-
الف
+

چرا بازیگر سریال «یوسف پیامبر» ازدواج نمی کند؟

«لیلا بلوکات» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در پیوند با علت ازدواج نکردنش صحبت کرد.

«لیلا بلوکات» بازیگر ایرانی در برنامه تلویزیونی «دورهمی» درپیوند با علت ازدواج نکردنش صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2،  «لیلا بلوکات» درپاسخ به سوال «مهران مدیری» درباره علت ازدواج نکردنش گفت: من مصروف بازیگری و امور مربوط به موسسه خیریه ام و فرصت کافی برای ازدواج کردن ندارم.

او همچنان گفت می ترسد با ورود شخص دیگری به زندگی اش نتواند بین این سه مورد برنامه ریزی درستی انجام دهد و به مشکل بربخورد؛ اما ابراز امیدواری کرد که زندگی و ازدواج خوبی را تجربه کند.

«لیلا بلوکات» متولد 4 قوس(آذر) 1361 در تهران ، بازیگر سینما ، تلویزیون و تیاتر ایران است. وی دانش آموخته رشته طراحی قالین می باشد.

«بلوکات» پس از 3 سال کار تیاتر در سال 1387 خورشیدی با سریالی به کارگردانی «سیروس مقدم» وارد کار سینما و تلویزیون ایران شد.

وی پس از حضور موفق در سریال «یوسف پیامبر» و بازی در کرکتر همسر «اخلاتون» بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

 «یوسف پیامبر» نام یک سریال به کارگردانی آقای «فرج الله سلحشور» است که سال 1387 برای اولین بار از صدا و سیمای ایران نشر شد.

در این سریال بازیگرانی چون «مصطفی زمانی»، «محمود پاک نیت»، «کتایون ریاحی»، «جعفر دهقان»، رحیم نوروزی»، «الهام حمیدی»، «پروانه معصومی» و... نقش بازی کرده اند.

در این سریال «مصطفی زمانی» کرکتر «یوسف» را بازی می کند و نقش پدرش یعقوب را «محمود پاک نیت» ایفا می‌کند.

بنابر گزارش سازمان صدا و سیمای ایران سریال یوسف پیامبر در 60 کشور جهان ازجمله افغانستان، تاجیکستان و پاکستان بیننده داشته است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر